دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

و جاهدوا فى اللّه حقّ جهاده

برگزاری اردوی جهادی در شهر تخت و حومه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان

برگزاری اردوی جهادی در شهر تخت و حومه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه جامع استان و مسئول قرارگاه عمار دانشگاه هرمزگان ضمن خداقوت به دانشجویان جهادی قرارگاه عمار ، که در تیر ماه 1402 در اردو جهادی #عهد_خدمت_تابستان در بخش تخت و خدمت رسانی در محل های « بخش مرکزی تخت ، زیارت سید سلیمان ، چاهستان » فعالیت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

مجتبی زارعی، مسئول بسیج دانشگاه جامع استان و مسئول قرارگاه عمار دانشگاه جامع هرمزگان بیان کردند : ترویج فرهنگ کار و خدمت به محرومان از اهداف اصلی اردوهای جهادی است.

وی ضمن قدردانی و خداقوت به دانشجویان جهادگر بیان کرد: اردوهای جهادی ضمن ترویج فرهنگ کار و خدمت به محرومان، راهی برای خودسازی، جهاد با نفس، ایثار و از خودگذشتگی و آشنا شدن مشکلات و برنامه ریزی برای رفع مشکلات است.

و در ادامه ؛ از اردوهای جهادی به عنوان فرصت مناسبی برای تربیت نیروهای انسانی با تفکر جهادی یاد کرد و افزود: فضای حاکم بر این اردوها، موجب تربیت نیروهای جوان با روحیه کار و تلاش جهادی و دردآشنا به محرومیت ها برای مسئولیت‌های مختلف می‌شود. 

✍ وی در پایان با تاکید بر جایگاه دانشجو انقلابی بویژه بسیج دانشجویی در آینده کشور، اظهار کرد: ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین دانشجویان و کمک به آموزش و فرهنگ از ثمرات این اردوهای جهادی است‌ که وظیفه بسیج دانشجویی را چند برابر است.

5
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 965