دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

در راستای گسترش همکاری های علمی با صنایع استان صورت گرفت؛

دانشگاه هرمزگان به عنوان قطب علمی اقتصاد دریا پایه در کشور به دنبال گسترش آموزش های تخصصی در حوزه علوم دریایی است

دانشگاه هرمزگان به عنوان قطب علمی اقتصاد دریا پایه در کشور به دنبال گسترش آموزش های تخصصی در حوزه علوم دریایی است

 سرپرست دانشگاه هرمزگان و مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان  با هدف تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت با رویکرد تحول گرایانه و مساله محور با پیگیری جناب آقای دکتر کاظمی رئیس مرکز اموزش های آزاد دانشگاه با هم دیدار و گفت‌وگو کردند.

دکتر ظهیری نیا با اشاره به توانمندی های دانشگاه هرمزگان بیان داشت:دانشگاه هرمزگان به عنوان قطب علمی اقتصاد دریا پایه در کشور به دنبال گسترش آموزش های تخصصی در حوزه علوم دریایی است.

مصطفی ظهیری نیا سرپرست دانشگاه هرمزگان  با اشاره به جایگاه راهبردی بندر شهید رجایی افزود: بر همین اساس قصد داریم تا با شناخت توانمندی‌های این بندر برای توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود استان هرمزگان با توجه به موقعیت خاص و گستردگی این استان در حوزه‌های مختلف، با مشارکت دانشگاه می تواند در حوزه صنعتی و دریایی  در تمامی بخش‌های صنعتی، اقتصادی، علمی و گردشگری تاثیرگذار و پیشرو باشد.


حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این دیدار افزود: با توجه به موقعیت خاص و گستردگی این استان در حوزه‌های مختلف، هرمزگان با کمک دانشگاه و حوزه صنعتی و دریایی می‌تواند در تمامی بخش‌های صنعتی، اقتصادی، علمی و گردشگری تاثیرگذار و پیشرو باشد.
وی ضمن تاکید بر استفاده از نیروهای بومی و مستعد در راستای اثرگذاری و پیشرفت استان هرمزگان ادامه داد: هرمزگان در حوزه اقتصاد دریاپایه باید پیشرو باشد.

همگرایی دانشگاه هرمزگان و اداره کل بنادر و دریانوردی با محوریت ارتباط صنعت حمل و نقل دریایی و تعامل برای آموزش نیروی انسانی در رشته‌های تخصصی و میان‌رشته‌ای بندری، دریایی، مهندسی کشتی و کشتیرانی، ملوانی و دریانوردی از دیگر مباحث مورد گفت‌وگو بین عباس‌نژاد و ظهیری نیا بود.

5
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 1594