دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان به مناسبت سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر

بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان به مناسبت سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر &#128160: بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم خرداد، الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر و نسخه مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برابر دشمن را ضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت‌های سلطه‌گر در مقطع تاریخی حاضر دانست.

بیانیه بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان به مناسبت سال روز حماسه آزادسازی خرمشهر

💠 بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان در بیانیه‌ای با گرامیداشت سوم خرداد، الگوی حماسه آزادسازی خرمشهر و نسخه مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برابر دشمن را ضامن پیروزی و غلبه ملت ایران بر قدرت‌های سلطه‌گر در مقطع تاریخی حاضر دانست.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«خرمشهر را خدا آزاد کرد»
چقدر زیبا بود و به دل نشست این حماسه باشکوه با این کلام گوهربار بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران. اینک سالها پس از آن روز تاریخی، انقلاب ما صحنه‌های بی‌بدیلی از مقاومت و فداکاری مردان بی‌ادعا را تجربه کرده ، مردانی که از جهاد و شهادت تا سازندگی و بالندگی سرزمینمان همیشه نام و یادشان چراغ راه فرزندان آینده‌ساز ایران سرفراز می‌باشد. بعد از گذشت چهل سال از آن حماسه بزرگ درس‌های ماندگار آن افق‌های نویدبخشی را پیش رویمان قرار داده تا با تأسی از آن و تبعیت از مقام معظم رهبری چالش‌های پیش رو را یکی پس از دیگری با موفقیت پشت سر گذاشته و کشور در مسیر توسعه همه‌جانبه قرار گیرد.  بسیج کارکنان دانشگاه هرمزگان ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ هم گام با مجموعه مدیریتی دانشگاه تلاش خواهد کرد تا دانشگاه هرمزگان در مسیر جدید و پرشتاب توسعه همه‌جانبه،  تنگناهای موجود را پشت سر گذاشته و به جایگاه واقعی خود در توسعه علمی و تربیت نیروی انسانی متخصص در پیشانی اقتصادی کشور دست یابد.

روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1040
captcha