دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

برگزاری نمایشگاه استانی رویداد، کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر طرح کمند به میزبانی دانشگاه هرمزگان و به همت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

💠 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، رویداد، کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر طرح کمند استان هرمزگان در دانشگاه هرمزگان، باهدف معرفی طرح‌ها، ایده‌ها و تبدیل به محصولات، ویژه دانشجویان دختر برگزار شد و از نفرات برتر هر رشته تقدیر به عمل آمد.

*برگزاری نمایشگاه استانی رویداد، کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر طرح کمند به میزبانی دانشگاه هرمزگان و به همت معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه*

💠 به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، رویداد، کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر طرح کمند استان هرمزگان در دانشگاه هرمزگان، باهدف معرفی طرح‌ها، ایده‌ها و تبدیل به محصولات، ویژه دانشجویان دختر برگزار شد و از نفرات برتر هر رشته تقدیر به عمل آمد.

◀️ دکتر فروزانفر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هرمزگان با اشاره به برگزاری این رویداد برای اولین بار در استان هرمزگان به میزبانی دانشگاه هرمزگان بیان داشت: از مجموع 45 اثر ارسالی به دبیرخانه رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر (کمند)، 20 اثر به انتخاب هیئت محترم داوران به نمایشگاه این رویداد باهدف معرفی طرح‌ها در موضوعات صنایع‌دستی، تولیدات غذایی و خوراکی، فنّاوری و مهندسی پوشاک، گرافیک، محیط‌زیست و گردشگری راه یافتند.
وی ادامه داد: ایجاد فضای بانشاط، احساس کرامت و برگزاری کارگاه‌های تخصصی کار و مهارت افزایی برای دانشجویان دختر از دیگر اهداف این رویداد است.

◀️ دکتر دهکردی دبیر رویداد استانی کمند با اشاره بر لزوم آموزش مهارت‌های لازم به دانشجویان بیان داشت: در زمان رویداد کمند در دانشگاه هرمزگان درمجموع 9 کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد و مخاطب این کارگاه‌ها عموم دانشجویان استان بودند.
وی ادامه داد: بیش از 168 نفر از دانشجویان استان در این کارگاه‌ها شرکت کردند

◀️ دکتر باران زاده در مراسم اختتامیه رویداد کمند با تشکر از برگزارکنندگان و ابزار رضایت از استقبال دانشجویان از این طرح بیان نمود: برگزاری این نوع رویدادها باعث آموزش دانشجویان و آماده شدن آن‌ها برای تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکارهای موفق می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به نام‌گذاری امسال به‌عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» معاونت پژوهشی دانشگاه هرمزگان با حمایت از برگزاری این نوع رویدادها و اختصاص این فرصت به بانوان عزیز جامعه دانشگاهی آمادگی خود را جهت گسترش این نوع رویدادها اعلام می‌کند.

◀️ دکتر مقدری دبیر اجرایی طرح کمند نیز با اشاره به مراحل برگزاری این رویداد بیان داشت: دانشگاه هرمزگان به‌عنوان دانشگاه مادر استان برگزارکننده این طرح در استان هرمزگان انتخاب شد و درمجموع 45 طرح از دانشگاه‌های استان به دبیرخانه رسید که درمجموع 20 طرح به نمایشگاه راه یافتند و 6 طرح نیز به‌عنوان طرح برتر انتخاب شدند.
دکتر مقدری با اشاره به اهدای لوح و جوایز نقدی برای نفرات برتر، گفت: سرکار خانم فرزانه مسجدی با ایده طراحی زیورآلات با الهام از نقوش هندسی همراه با سنگ‌های قیمتی و خوشنویسی و‌ قلم‌زنی مقام اول، سرکار خانم ملیحه فرزانه با ایده ساخت ظروف سفالی با الهام از محیط‌زیست دریا مقام دوم، سرکار خانم ها مینا آمای ،بتول واحد سرریگانی و مهدیه خیری با ایده  تبدیل مواد طبیعی و زائد به نانو جاذب‌های مغناطیسی و ارزشمند و کاربرد آن در تصفیه فاضلاب جهت حذف آلاینده‌های آلی و معدنی مقام سوم، سرکار خانم فاطمه رنجبر با ایده طراحی و ساخت دیوارکوب تزیینی (چوبی و سفالی) مقام چهارم، سرکار خانم فاطمه فرج پور با ایده نقاشی روی بوم بارنگ روغن و مداد رنگی و سرکار خانم نیلوفر ولی زاده با ایده طراحی و ساخت اکسسوری چوبی با الهام از معماری ایرانی به‌صورت مشترک مقام پنجم را کسب کردند.

*روابط عمومی دانشگاه هرمزگان*

1   0
بازدید امروز: 2    بازدید کل: 1157
captcha