دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

ساخت یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین خوابگاه‌های دخترانه جنوب کشور در دانشگاه هرمزگان به همت بنیاد ۱۵ خرداد

حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، به همراه جناب آقای دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان و هیئت همراه از پروژه در حال ساخت خوابگاه دانشگاه هرمزگان بنیاد ۱۵ خرداد بازدید کردند.

ساخت یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین خوابگاه‌های دخترانه جنوب کشور در دانشگاه هرمزگان به همت بنیاد ۱۵ خرداد


💠 حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، به همراه جناب آقای دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان و هیئت همراه از پروژه در حال ساخت خوابگاه دانشگاه هرمزگان بنیاد ۱۵ خرداد بازدید کردند.



◀️ به گزارش روابط عمومی دانشگاه هرمزگان، علیان زادگان با اشاره به باز تعریف مأموریت‌های بنیاد ۱۵ خرداد بیان داشت: هم‌اکنون بنیاد ۱۵ خرداد در سه حوزه جمعیت، سلامت و عمران اجتماعی مأموریت‌های خود را بازتعریف نموده است و حوزه ساخت خوابگاه‌ها که از سال ۹۵ در دستور کار بنیاد بود در حوزه عمران اجتماعی بنیاد تعریف شد است.



◀️ مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ابراز داشت: این خوابگاه با پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانشجو را خواهد داشت و میزان پیشرفت فیزیکی خوابگاه دانشجویی دختران دانشگاه هرمزگان ۴۵ درصد است.



اتمام کلیه خوابگاه‌های در دست‌ساخت بنیاد ۱۵ خرداد تا پایان سال ۱۴۰۱

◀️ وی افزود: موضوع ساخت خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دختران تحت عنوان طرح ملی خورشید از سال ۹۵ در بنیاد مطرح شد و ۱۵ خوابگاه در دستور کار قرار گرفت که ۸ عدد از این خوابگاه‌ها به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده و تا پایان سال هم باقی‌مانده خوابگاه‌ها را به اتمام خواهیم رساند.



عزم جدی بنیاد ۱۵ خرداد برای مشارکت در اتمام خوابگاه‌های در حال ساخت وزارت علوم و بهداشت

◀️ مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: بر اساس تدابیر اتخاذشده بحث تکمیل خوابگاه‌های نیمه‌تمام با توافقی که با وزارت علوم و وزارت بهداشت به انجام رسیده را دنبال خواهیم نمود و با جذب کمک‌ از شرکای اجتماعی در حوزه تکمیل خوابگاه‌ها اقدامات خوبی انجام خواهد گرفت.



اجرای طرح ملی ایران جوان در جامعه هدف زوج‌های دانشگاهی

◀️ علیان زادگان افزود: در حوزه جمعیت بر اساس تکلیفی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری به بنیاد ۱۵ خرداد داده‌شده است کارگروه‌های ویژه‌ای را تشکیل داده‌ایم و در همین راستا طرح ملی ایران جوان را با همراهی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به اجرا خواهیم گذاشت. در این طرح باهدف تشویق به فرزند آوری و فرزند پروری در جامعه هدف زوج‌های دانشگاهی، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به همراه‌کارت هدیه به مادران دیده‌شده است.

روابط عمومی دانشگاه هرمزگان

5   0
بازدید امروز: 7    بازدید کل: 1429
captcha